رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

حال دلم این روزها و آن روزها....

جمعه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۵۳ ق.ظ
از وقتی یادم میاد روزهای تاسوعا وعاشورا کل فامیل پدریم توی منزل مادربزرگ و پدربزرگ پدریم جمع می شدیم و دسته جمعی می رفتیم عزاداری. کم کم که بزرگ تر شدیم و پدربزرگ و مادربزرگم به رحمت خدا رفتن منزل عمه کوچکترم جمع می شدیم و این رسم همچنان ادامه داره.
پارسال بعد از اعلام نتایج عجیب اوضاعم تو هم پیچیده بود نه فقط نسبت به خودم که نسبت به همه یه خشم وحشتناکی داشتم متاسفانه خدا و امام ها هم شامل این خشم می شدن الان که اینو میگم از بچه بازی و ناپختگی خودم خجالت می کشم اما خب اون موقع گلوله آتش بودم. پارسال عاشورا و تاسوعا حدود یکی دوهفته از اعلام نتایج نهایی کنکورگذشته بود منم قاطی و عصبانی اعلام کردم من امسال حتی اگه بمیرم هم از توی خونه جُم نمی خورم ! پدرم یه کم ناراحت شد ولی مادرم گفت هرطور راحتی. روز تاسوعا شد پدر مادر و برادرم رفتن و من موندم و حوضم. مثلا خیر سرم می خواستم اون روز بترکونم و 12 ساعت درس بخونم 4-5 ساعتی خوندم ولی در و دیوارهای خونه داشت من رو در خودش می بلعید نشستم تا تونستم زار زدم و همونجا وسط سالن روی زمین خوابم برد. با صدای گومب گومب وحشتناکی از خواب پریدم و سردرد شده بودم وحشتناک دو سه ساعتی اون صدای مبهم ادامه داشت و من دیگه واقعا داشتم دیوانه می شدم یه زنگ به مادرم زدم مادرم گفت: خوبی؟ چند ساعت خوندی؟ گفتم 5 ساعت خندید و گفت من می دونستم امروز کارایی نداری فقطمی خواستم خودت بهش برسی بغض داشت گلوم رو مچاله می کرد به سختی قورتش دادم و گفتم: کی بر می گردین خونه؟ مادرم گفت 11-12 شب. گفتم باشه و قطع کردم تا بیشتر از این رسوای جهان نشم. تلویزیون رو روشن کردم و یه خرده واسه خودم عزاداری کردم و نذر کردم ، نذر سرباز 6 ماهه ای که نه گناهی داشت و نه حتی میتونست آسیبی به دشمنان برسونه اما به اون هم رحم نکردن. 
فضای روزهای عاشورا و تاسوعا سنگینه جوری سنگینه که انگار یه ردیف آجر میچینن روی سینه آدم اما توی تنهایی این حس به نظرم غیر قابل تحمل میشه واقعا. امسال همون روزها اومدن و رفتن اما من حس و حال بهتری داشتم نمیدونم چرا ولی عزاداریها باعث شد دلم سبک بشه یه آرامش وصف ناپذیری گرفتم اصلا. آرزو می کنم همه و همه احساس آرامش کنن و هیچ کس حس خشمی که من تجربه کردم رو تجربه نکنه. 
موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۳۰
رومی زنگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی