رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

نو دانشجو یا پیش کسوت؟! مسئله این است...

جمعه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۴۱ ب.ظ

این بنر آیین وروری نودانشجویان دانشگاه ماست. اولش کلی ذوق داشتم براش ولی پدرو مادرم اون چنان زدم تو ذوقم که الان صرفا چون الزامیه فردا میخوام برم. وقتی با ذوق و شوق بهشون گفتم یه همچین مراسمی هست شروع کردن گفتن تو که پیش کسوتی دیگه و این مراسم رو رفتن نداره و فلان و بهمان و چشمه ذوقم رو کلا خشک کردن. از طرفی رفتن امیر هم شده مزید برعلت واسه اینکه هی بشینم و غصه بخورم. اما من به نظرم فردا شروع یه فصل تازه است تو کتاب زندگیم. شروع راهی که شاید چند سال پیش باید آغازش می کردم و می پیمودمش اما تا به خودم جنبیدم شد 26 سالم و به قول مادرم اینا پیش کسوت. هنوز هم با تردید دارم وارد این راه میشم ولی دلم روشنه و به فرداها امیدوارم. دلم میخواد اتفاقی که دو سال قبل توی خواب دیدم بیفته و براش با همه وجودم تلاش می کنم. 

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۳۰
رومی زنگی

نظرات  (۵)

هر روزی می‌تونه شروع باشه و تو جدیدالورودش. غصه نخور. همه‌ی این روزا می‌گذرن...
پاسخ:
چه جمله قصار قشنگی چه جالب 
ممنونم ازت حوا جانم 
نمیدونستم دانشگاه تهرانی😍 
مامان باباها زیاد میزنن تو ذوق آدم من از در نیومده تو مامانم هنوز سلام نکرده گفت این چه مانتوی زشتیه پوشیدی :/
پاسخ:
همه پدر و مادرا بودن امروز خیلی حس بدی داشتم که پدر و مادرم نبودن :((
منم پدر مادر نبودن به نظرم نیازی نیست میومدی پیش من تازه کل پردیسمونم گشتم😂
پاسخ:
عزززیزم منم گشتم با چند نفر هم آشنا شدم ولی خب به هرحال دیگه:))
عه بارک الله چه پردیسی بودی ؟
من هیچ کس و پیدا نکردم که بتونم باهاش هم کلام بشم اونایی که نزدیکم بودن خیلی سعی در نفوذناپذبر بودن داشتن :/ ردیف پشتم هم بچه های هنر بودن که خیلی کم شخصیت بودن خوشم نیومد
فنی
پاسخ:
به به اول از همه ورودت رو به فنی تبریک میگم 
متاسفانه خیلیا اینطورین اول دانشگاه سخت نگیر من ولی امروز با 3 تا از بچه هامون و حتی مامان باباهاشون کلی قاطی شدم و صحبت کردیم :))
چه خوب موفق باشی❤
پاسخ:
مرسی عزیزم تو هم همینطور ❤😘

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی