رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

اتفاقات مسلسل وار

يكشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۷، ۰۸:۰۷ ق.ظ

از اون جایی که سه هفته پیش رفته بودم مصاحبه زنگ زدن بهم. راستش من امیدوار بودم زنگ نزنن چون حقیقتش زیاد از جو حاکم بر اونجا خوشم نیومد و یه جورایی زیاد تمایل نداشتم توی همچین جایی کار بکنم حالا دوباره باید برم ببینم شرایط کاری شون چطوریه اصلا. با توجه به اینکه نمیدونم توی دانشگاه چی در انتظارمه حدس می زنم برای کار به همون آخر هفته ها اکتفا کنم بهتر باشه . اصولا تدریس رو خیلی دوست دارم ولی تدریس توی آموزشگاه به نظرم یه جور سرگرمیه بیشتر تا کار اینقدر که ریز و درشت از وظایفت بهت میگن و انتظارهای عجیب غریب ازت دارن ولی حقوقی که دریافت میکنی شاید نصف حقوق مسئول ثبت نام اون آموزشگاه هم نباشه 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۵
رومی زنگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی