رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

?!What do you call this

جمعه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۷:۳۴ ب.ظ

از مادرم و هم سن و سال هاش و بزرگترها یه چیزهایی شنیده بودم راجع به زمان جنگ. راجع به این که شیر خشک و پوشک بچه ها و قند و شکر و برنج و ... سهمیه ای بوده و تهیه آزادش مثل تهیه داروهای کمیاب بوده و خیلی سخت و با هزینه گزاف. اون موقع ها حتی نمیتونستم تصور کنم که چه شکلی میشه اگر بگن هرکس فقط فلان قدر از هرچیز میتونه داشته باشه. ما خانواده  اسراف کاری نیستیم ولی تصورم اینه که هرکس هرچقدر دلش بخواد از هرچی میره سوپر و می خره. ولی الان واقعا داره همین شکلی میشه و من قشنگ استرس گرفتم. صبح مادر و پدرم رفتن خرید تو یه فروشگاه زنجیره ای. دستمال کاغذی، دستمال دلسی، دستمال حوله ای و هرکالای بهداشتی دیگه ای که تصور کنین سهمیه بندی شده ! به هرکس فقط 3 بسته از هرکدوم میدن در واقع به هر فیش خرید 😔 و من نمیدونم این موضوع تا کی قراره ادامه داشته باشه و اصلا قراره بهتر بشه یا بدتر فقط میدونم کسانی مثل من که دارم دهه سوم عمرم رو سپری میکنم و قراره یکی از بهترین های دوران های عمرم باشه دارم از استرس تهیه دفتر و خودکار و خیلی از بدیهی ترین اقلام واسه زندگی قالب تهی می کنم و نمیتونم بی خیال باشم و از طرفی هم با تقریب خوبی هیچ کاری از دستم برنمیاد

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۳
رومی زنگی

نظرات  (۳)

شرایط واقعا استرس زاست من ب شدت نگران ایندمم
البته هممون نگرانیم 
ولی خوب نمیدونم تا کی این وضع خراب ادامه داره 
پس چرا دولت حال بد مردم میبینه ولی هیچ کاری نمیکنه؟
پاسخ:
آره خب ولی نگرانی متاسفانه هیچ دردی دوا نمیکنه فقط داغون ترمون می کنه 
ببین معادلات قیمت و ارز و چه میدونم این چیزا خیلی پیچیده تراز اونیه که به نظر می رسه و به نظرم حل کردنش پروسه سخت، طولانی و زمان بریه دکمه نداره که بزنن همه چیز به حالت اولش برگرده 

اوضاع خوبی نیس متاسفانه
ما رفتیم پد بخریم نبود گفتن یکی اومده بردتشون واسه تهران:/ ماهم رفتیم ی جا دیگه
شایدم واسه اینه مردم احتکارشون نکنن:)) :|
پاسخ:
آره واقعا
ای بابا چه بد
احتکااار؟ والا فکر کنم اگر کسی بخواد هم نمیتونه یه همچین چیزی رو احتکار کنه ://
نه از اون احتکارا:)) اینکه مردم میریزن اندازه شیش ماه چیز میز میخرن!
پاسخ:
آهاااا اوکی ولی خب بازم من فکر نمیکنم چیزای مصرفی رو بشه احتکار کرد بالاخره نیازه دیگه میدونی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی