رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

دیروز نامه...

چهارشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۴۹ ب.ظ

دیروز بلافاصله بعد از اعلام نتایج باید با مادرم میرفتم دکتر بگذریم از سیل تلفن هایی که به موبایل خودم یا مادرم میشد و تعجب خیلیا از اینکه باز من توی همون دانشگاه قبول شدم و اینکه همه تا میشنیدن صحبت کنکوره شاخک هاشون تیز می شد. همین طور که توی سالن انتظار کلینیک بیمارستان نشسته بودیم بعد از اینکه من با صدای فوق آروم با یکی دو نفر صحبت کردم یه خانمی که کنار من و مادرم نشسته بودن یهو به من که سرم توی موبایلم بود گفتن: دخترم شما انگار از پزشکی و اینا سررشته داری من پوست گردنم شل شده میدونی چی واسش خوبه؟ قیافه من اون موقع قشنگ این شکلی :| و خیره به دوربین بود ! گفتم شرمنده راستش من نمیدونم از چی باید استفاده کنین. یه جوری نگاهم کرد که باشه حالا نمیخوای اطلاعاتت رو مجانی در اختیارم بذاری نذار و تشکر کرد. از بیمارستان تا خونه قشنگ 2 ساعت توی ترافیک بودیم بعد از رسیدن به خونه و یه جشن کوچیک خانوادگی دامن اینترنت رو گرفته بودم و ول نمی کردم و تا تونستم راجع بهش سرچ کردم و امیر هم همینطور بود راجع به رشته اش خلاصه اون میرفت و میومد و یه چی راجع به رشته اش یه چی میگفت من می رفتم و میومدم ویه چی میگفتم پدر و مادرم دیگه میگفتن اووو کشتین مارو بسه دیگه. تنها پوینت منفی ماجرا شهریه است که چون دوره قبلیم روزانه بوده طفلک پدرم باید پرداخت کنه دو میلیون و ششصد هزار علی الحساب به اندازه شهریه شبانه ! به مادرم گفتم میخوای من نرم دانشگاه اصلا؟ اینطوری خیلی سخت میشه .مادرم گفت حرف بیخود نزن درست میشه این همه عذاب وجدان و استرس به خودت وارد نکن بست نبود این همه سال تحت فشار بودی ؟یه کم از زندگیت لذت ببر . بغلش کردم و بوسیدمش. خلاصه که همیشه یه چی هست که استرس به آدم وارد کنه. 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۱
رومی زنگی

نظرات  (۶)

یه کم از زندگیت لدت ببر

الان منم بغل میکنید و بوس میکنید ؟
پاسخ:
البته خب مادرا فرشته ان ولی همین که نکته مهمی رو یاداوری کردین کلی ممنون و سپاس گزارم ازتون 

تبریک میگم
امیدوارم انقدر پول تو زندگیتون بیاد که شهریه دانشگاه واستون پول خورد باشه

پاسخ:
ممنونم سایه جان 
وااای چه دعا و آرزوی خوبی! منم برات بهترینا رو آرزو می کنم 

شوخی کردم . 
امیدوارم دوره ی جدید زندگیتون پر از حال خوش باشه
پاسخ:
خیلی ممنونم منم برای شما آرزوی شادی و شادکامی دارم 
سلام
تبریک میگم بابت قبولی تون :) 

ولی درمورد شهریه مطمئنید که باید پرداخت کنید؟
دوره قبل تون اگه کارشناسی باشه و دامپزشکی هم که دکتراس دیگه شهریه واسه چی؟ من شنیده بودم تا دوبار هم میشه بدون شهریه روزانه تحصیل کرد
اینکه بخواین شهریه بدین به نظرم عادلانه نیست کاش یه پرس و جو کنید مطمئن شید
پاسخ:
سلام خیلی ممنونم :)
راستش توی تذکرات مهم نوشته بودش خیلی ممنون از اهمیتی که میدین 
وای رومیییی میدونی خیلی خوشحال شدم که خوشحالی نت تداشتم الان اومدم
از صمیم قلبم میخوام موفق باشی دختر💙💙💙💙
پاسخ:
مرسیییی عزیزدلم ممنونم ازت. تو هم موفق باشی همیشه دخترگل :****
عههه تبریکککککک میگم خانوم دکتر :) دیگه از حالا ما میگیم بهت 😍

پاسخ:
مرسیییی آرام جانم بابا کو تا ما خانم دکتر بشیم عزیزدلم 😅

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی