رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

My favorite student

سه شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۰۴ ق.ظ
از اونجایی که پنج شنبه مراسم شب سال دعوت شدم با مامان امیرعلی تماس گرفتم و ازشون عذرخواهی کردم که پنج شنبه نمیتونیم کلاس داشته باشیم و اعلام آمادگی کردم که توی این هفته هرروزی ایشون آمادگی داشته باشن جلسه جایگزین رو بذاریم. خلاصه هماهنگ کردیم و قرار شد امروز کلاس مون رو داشته باشیم. امیر علی برای این جلسه یه homework باید انجام میداد، باید سیاره های منظومه شمسی رو به ترتیب روی یه مقوا می چسبوند و زیر هرکدوم یکی دو خط راجع به اون سیاره می نوشت. معمولا سابقه خوبی تو انجام دادن homework نداره البته منم بیشتر سعی می کنم همه کارهامون رو توی تایم کلاس انجام بدیم ولی هر از گاهی هم سعی می کنم یه homework مفرحی براش درنظر بگیرم که همش خشک نباشه کلاسمون و رابطه مون. باورم نمیشد این homeworkش رو اینقدر خوب انجام بده. کلاس من با امیرعلی سال 94 شروع شد اون موقع که فقط کتاب کار می کردیم متوجه شدم این پسر بچه پرانرژی و خوش انرژی و super genius مثل همه شاگردایی که تا اون موقع داشتم نیست برای همین سعی کردم از منابع متنوعی استفاده کنم تا بتونم تمرکز و توجهش رو جلب کنم. رفته رفته کلاسمون رو به 3-4 قسمت مختلف تقسیم کردم و دیدم که اینطوری بهتر نتیجه میگیریم هردومون. الان بعد از گذشت تقریبا 3 سال از کلاس مون احساس می کنم بهش وابسته شدم و نمیدونم چرا امروز حس کردم اون هم بهم وابسته شده. در صورتی که من شهر دیگه ای قبول بشم دل کندن از امیرعلی یکی از دغدغه هام محسوب میشه ، پسر بچه ای که به جرات میتونم بگم 10 برابر همسن و سالاش مطالعه داره و میدونه؛ هرچند که مهم نیست من معلمش باقی بمونم یا نه مهم اینه که این بچه آینده روشن و درخشانی داشته باشه که مطمئنم همینطوره 


+روزنامه دیواری solar system داره راجع بهش توضیح هم میده 😅

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۰
رومی زنگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی