رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

House M.D(سریال)

سه شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۷، ۰۲:۲۶ ب.ظ

وقتی 18 سالم بود و خاله کوچیکم که فقط 12 سال از من بزرگتره می دید که من چقدر به پزشکی علاقه دارم توصیه کرد که این سریال رو ببین حتما عمو ف (شوهر خاله ام) میبینه خیلی جالبه و اینا گذشت و گذشت و من درگیر یه ماجراهایی شدم که کلا از ذهنم رفت. الان که تقریبا 8 سال از اون موقع میگذره این سریال رو کشف کردم و دارم میبینمش خوبیش اینه که حاشیه های غیر پزشکیش از Grey's Anatomy کمتره و بیشتر تمرکز سریال روی رمزگشایی کیس های پیچیده پزشکیه. خلاصه که دارم افسوس می خورم چرا زودتر کشفش نکردم و اگر فیلم ها و سریال های معمایی و problem solving دوست دارین میتونه براتون جالب باشه . 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۰
رومی زنگی

نظرات  (۱)

من هردوشونو دیدم اما عجیب شیفته اناتومی گری شدم.تااخرین قسمت فصل چهاردهم.وبشدت عاشق شخصیت کریستینا یانگ شدم.بنظرم انتخاب سریال سلیقه ایه...وسلیقه من اناتومی گری روگرفته
پاسخ:
منم تا قبل هاوس عاشق گریز بودم هنوزم هستم فقط حاشیه های عشق و عاشقی و ایناش رو دوست ندارم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی