رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

ای نهال آرزو خوش زی که بار آورده ای(تقریبا البته!)

سه شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۱۲ ب.ظ

از صبح و بعد از اون خوابی که دیدم کلاف سر در گم بودم رفته بودم توی آشپزخونه مادرم هم توی حمام طبق معمول داشت می سابید یهو امیر بلند صدام کرد با خشونت خاصی جوابشو دادم و دیدم بیچاره میخواد بگه نتایج اومده. امیر داشت پای کامپیوترخودش اطلاعات خودشو وارد می کرد عین ترقه نشستم و برای بار n ام سایت سنجش رو refresh کردم چشمم به کدرشته قبولیم که تنها چیزی که فکرشو نمی کردم بود خشک شده بود که دیدم امیر پرید توی اتاقم به مانیتور نگاه کرد و گفت:دکتری عمومی دامپزشکی؟! با شنیدن این کلمه بغضم ترکید و حالا گریه نکن کی گریه کن مادرم طفلکی از حمام پرید بیرون گفت چی شده امیر بهش گفت: همون دانشگاه قبلیش دامپزشکی. مادرم رو بغل کردم و هق هق افتادم اون لحظه نمیدونم اون همه اشک رو از کجا میاوردم. اینقدر کولی بازی دراوردم که قبولی امیر که روزانه هم بود گم شد میون اشک و ناله های من. مادرم شماره پدرمو گرفت و باهاش صحبت کرد کلی با همدیگه خوشحالی کردن و گفتن خیلیا همین رشته و از همه مهمتر دانشگاه آرزوشونه و بعد من گوشی رو گرفتم صدام دیگه درنمیومد واقعا پدرم گفت بازم که همون دانشگاه قبول شدی خدا میدونه تو در سطح این دانشگاه هستی و کلی حرف زدن باهام تا آخرسر با لب خندون گوشی رو دادم مادرم. راستش خودمم دچار پارادوکس عچیبی شدم هنوزم هستم البته دچارش و درست نمیدونم باید خوشحال باشم یا ناراحت. از بعدازظهر خیلی بهترم ولی هنوزم یه ته امیدی به آزاد دارم راستش من دامپزشکی ها رو به این امید زدم که کار اصلا به اونجاها نمیرسه و به ترتیب تهران زده بودم و مشهد و تبریز و یکی دو جای دیگه . که همون اولیش قبول شدم نمیدونم بگم متاسفانه یا خوشبختانه. فعلا باید برم داخلش تا ببینم چی میشه. خلاصه که ما پیش پدر و مادرمون موندگارشدیم.

 
+به همه کسانی که به خواسته قلبشون رسیدن از اعماق قلبم تبریک میگم و براشون بهترین ها رو آرزو میکنم.
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۰
رومی زنگی

نظرات  (۱۷)

تبریک..امیدوارم بتونین تو رشتتون موفق بشین.من دامپزشکی نزدم اصلا البته میزدمم لازم نبود انتخابای اول فیزیوم قبول شدم..
پاسخ:
منم بهت تبریک میگم بهارجانم ان شاالله تو هم موفق بشی تو رشته ات 

تبریک میگم عزیزم...انشالله بهترین راه جلوی پات باز باشه و موفق باشی همیشه:)
پاسخ:
ممنونم ازت گلسای نازنینم راستش از استرس و هیجان و اینا سردرد شدم 
وای وای وای از اون پارادوکس 😅
پاسخ:
آه و واویلا اصلا از این پارادوکس :|

اولویت ۳۱ 
فرهنگیان 
باید ببینم دام و فیزیو تو کارنامه سبزم میاد؟!

امیدوارم خوش بدرخشی :) 
تبریک :) 
پاسخ:
مبارک باشه سارا جانم راستی
اگر بیاد میتونی تغییر بدیا یه کم دوندگی داره ولی میشه 
ممنونم ازت عزیزدلم تو هم همینطور. راستش منم وسوسه شده بودم فرهنگیان رو بزنم اما سنم نمیخورد پیر شدیم دیگه مادر :))

تبرییییک میگم بهت عزیزم بدرخشی :-)
پاسخ:
ممنونم لیمو جان عزیزم تو هم همینطور 
مبارک باشه رومی جان 
پاسخ:
ممنونم ازت عزیزدلم همونطور که گفتم خودم هنوز تو شوکم نمیدونم باید خوشحال باشم یا نه ؟
تبریک می‌گم بهت رومی عزیزم ! ما در حسرت اون دانشگاه، شما دوبار دوبار دانشجوی اون‌جا می‌شی! انصافه آخه ؟! :د
پاسخ:
ممنونم ازت مهدیه جانم 
قربون برم به خدا قسم که حسرت خوردنی نیست چرا پزشکی و دندونش شاید و داروش البته ولی هر دوبار چیزی شد که دلم نمیخواست به خدا گفتم آخه انصافا این رسمشه؟ میدونی پدر و مادر من جفتشون عشق دانشگاه تهرانن در واقع فقط اونجا رو دانشگاه میدونن متاسفانه الانم اینقدر ایجاد کردن تا من دوباره قبول شدم توش. مهدیه جان میترسم من تا حالا به یه جوجه رنگی هم دست نزدم نمیترسما ولی لزومی نمیدیدم برم با حیوونا رفیق بشم خیلی میترسم خیلی 
تبریک میگم عزیز دلم تو دکتری میخواستی :) خوشحالم برات:* ایشالا دلت بهش قرص میشه و خوشبین :) 
پاسخ:
مرسی عزیزم به دامپزشکی حتی فکرم نمیکردم فقط سوپاپ اطمینان بود 
ممنونم ازت عزیزم مرسی هانا جانم خدا کنه لیاقتش رو داشته باشم به زبون بسته های آفریده خدا خدمت کنم 
خب دیگه وقتی اونموقع گذاشتی حتما ی چیزی میدونستی که الان احساسی شدی شاید:)
حتما داری عزیزم :* مطمئنم موفق میشی مهربون:* حیونا خیلیم نازن:))
تبریک میگم عزیزم،انشاالله موفق باشی:**
پاسخ:
ممنونم ازت نلی جانم 
تبریک میگم عزیزم . ان شاءالله موفق باشی
پاسخ:
خیلی ممنونم ازت 
تو هم موفق باشی عزیزم 
۲۱ شهریور ۹۷ ، ۰۸:۵۵ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام.
تبریک میگم.
مبارکتون باشه.
امیدوارم در ادامه راه موفق باشین.
پاسخ:
سلام 
خیلی ممنونم مرسی 
بله واقعا مهم ادامه راه هستش 
تبریک میگم عزیزم 🤗🤗: **
پاسخ:
ممنونم همدم جانم مرسی 
خیلی خییلی مبارک باشه خانم دکتر آینده😊😊
ان شاءالله با موفقیت بری تا تهش :))
+ من تغذیه قبول شدم.. البته دامپزشکی و پیرا نزده بودم.
پاسخ:
خیلی خیلی ممنونم ازت عزیزم 
خدا کنه از پسش بربیام 
+ به به خیلی مبارک باشه عزیزدلم الهی که بهترین ها برات اتفاق بیفته 
تبریک میگمممممم شیرینیییی میخوامممم😍
پاسخ:
مرسیییی 100% اون چیزی که میخواستم نشد که ولی خب بازم خوبه به روی چشم عزیزم شما همشهری هستی ؟!
نههه 😐
پاسخ:
حالا چیکار کنیم پس ؟!😒
تبریک عزیزدلم خیلی زحمت کشیدی خسته نباشی.o (∩ ω ∩) oبنظرم خوبه تهران چون تنها شهریه ک امکان پیشرفت زیاد تو دامپزشکی داری.اونجاخیلی جاافتادس ک مردم حیوون خونگی نگه میدارن.امیدوارم ک بترکونی وروزبه روز موفق تر بشی......راستی گفتی داداشتم چی م قبول شد؟یادمه میگفتی هرچی نصیحتش میکنی درس نمیخونه...خخخخ
پاسخ:
سلام عزیزم خیلی ممنون. راستش خیلی دارم با خودم کلنجار میرم که بپذیرم این رشته ای که قبول شدم رو. ممنونم ازت برام دعا کن سلاله جان
برادرم مهندسی چوب و صنایع سلولزی قبول شده روزانه استان همسایه مون :) با قطار 2 ساعت راهه چرا امسال خیلی تلاش کرد به نسبت حالا خداروشکر قبول شده دیگه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی