رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

اوضاع جیب همایونی!

يكشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۷، ۰۷:۰۷ ب.ظ

طبق معمول هنوز ماه شهریور به نیمه نرسیده بود که اوضاع جیب همایونی رو به بحرانی شدن رفت. این ماه با خریدن چادرهای مشکی و گل من گلی و خرید سرراهی واسه مسافرمون شروع شد و به قسط های دانشگاه و قبض نجومی موبایلم و اینترنت اضافه بر سازمان مصرفی من و امیر ختم شد. خلاصه که یه سری کتاب تو سبد خریدمه منتظر نهایی شدن خریده اما بودجه اش نیست، توی ذهنم بود که برای امیرعلی یه  کادوی کوچیک back to school بگیرم ولی بودجه اونم ندارم . متاسفانه منم آدمی هستم که روحیه ام رو میزان پول توی جیب و کارتم تعیین میکنه هیچی دیگه الان استرس نتایج کنکور و اوضاع بحرانی جیب همایونی دست به دست هم دادن و من ترجیح میدم همش بخوابم چون دست و دلم به هیچ کاری نمیره. باز امیر یه کلاس زبان میره 4 نفر رو میبینه یه کم روحیه اش عوض میشه. منم که عاشق کلاس و یادگیری دلم میخواست امسال یه کلاسی میرفتم تابستون اما خب کلاس زبان امیر واجب تر بود و اصلا به زبون هم نیاوردم حتی . خوب میدونم که دلم برای همین روزا هم تنگ میشه 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۸
رومی زنگی

نظرات  (۲)

اوضاع مادی منم چندان تعریفی نداره بخصوص اینکه علاوه بر پدرم خودمم از پس اندازهام کتابهای تست وکنکوری میگرفتم الان وضع خرابه!خخخ
نتایج هم که اعلام شد تا آخر این هفته اعلام میشه
پاسخ:
عززیزم منم همینطور اینقدر خرد خرد کتاب خریدم فکر کنم الان به اندازه 4-5 میلیون کتاب داشته باشم 
وووییی واقعاااا؟ خود سنجش اعلام کرده ؟؟!!
بله سازمان سنجش اطلاعیه داده
پاسخ:
مرسی بهارجانم که اطلاع دادی بهم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی