رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

چشم ما بسیار زین خواب پریشان دیده است4:(

جمعه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۷، ۰۳:۱۶ ب.ظ

دیشب داشتم خواب می دیدم که دونفر از دخترای فامیل بدون این که حتی به پدر یا مادرم بگن با یکی از پسرهای فامیل صحبت کردن و ازش خواستن با من صحبت کنه برای ازدواج. من بی خبر از همه جا یهو دیدم من و م رو انداختن توی یکی از اتاق های خونه  مادربزرگ و در رو بستن و گفتن حالا با هم صحبت کنید شاید به تفاهم رسیدین ! هر چی به اون دخترا  گفتم که به خدا من حالا حالاها قصد ازدواج ندارم اونا هم گفتن حالا یه صحبتی بکنین با هم شاید تفاهم داشتین. جالبه که من با م توی عالم واقعیت تا حالا هیچوقت هم کلام نشدم در حد سلام و خداحافطی محض. توی خواب یادمه جفتمون معذب و عصبانی بودیم. من یه نگاهی بهش انداختم و گفتم ببخشید شما متولد چه سالی هستین ؟ گفت 65 و بعدش تحصیلاتش رو ازش پرسیدم با اینکه یه چیزایی میدونستم و درنهایت برگشت بهم گفت باید قول بدی که هر دومون خوش بخت بشیم . من دیگه داشت اشکم درمیومد گفتم آخه چه تضمینی وجود داره؟ گفت من نمیدونم دیگه. بلند شدم از اتاق بیام بیرون و گفتم به هرحال من باید یکی دوروز فکر کنم و با پدر و مادرم مشورت کنم. عصبانی شد و گفت : اَه از همین لوس بازیا بدم میاد دیگه مشورت کیلو چنده بابا. گریه می کردم و گفتم تو رو خدا بذار من برم یه فکری می کنم حالا. تو همین حالت های ترسناک بودم که از خواب پریدم موهام از عرق خیس بود و قلبم تند تند می زد امیدوارم هیچ کس خواب پریشان نبینه :(((

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۶
رومی زنگی

نظرات  (۳)

خیلی بو بود خوابت
پاسخ:
خیلیییی خیلیییی بد بود صبح که بیدار شدم انگار کوه کنده بودم اینقدر که تو خواب استرس کشیدم :(((
ای وای عجب خوابی!! خخخخ بزور گفتن بشینین حرف بزنین به تفاهم میرسین هههه همچین خوابی واقعا ترسناکه
پاسخ:
خیلی بد بود بهار جان خیلی :((( خیلی من ازدواجی بودم حالا با این خوابی که دیدم دیگه فکر نکنم اصلا از حوالیش هم  گذر کنم 😔😔
خواب خب یه ذره غیر منتظره بوده ...
منم خودم یه بار خواب دیدم میخوان برام عروسی بگیرن و می گفتم نه همه
ولی یه بار خواب دیدم نی نی دار شدم تو بغلم خوابم اینقدرم ناز بود😍😍😍😍
پاسخ:
آره واقعا خیلی غیرمنتظره بود پس شما هم از این خوابا میبینین؟! 
ای جااانم اون نی نیه خیلی شیرین بوده 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی