رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

آیا کار خوبیست؟!

پنجشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۷، ۰۴:۰۰ ب.ظ

پنج شنبه آینده من و مادرم به یه مراسم شب سال خانمانه دعوت شدیم، اگر صاحب مراسم رو دوست نداشتم و اینقدر براش ارزش قائل نبودم عمرا نمیرفتم الانم چون مراسم ختم قرآن هست فقط میخوام برم فقط ای کاش مادرم اینقدر از لحظه ای که به این مراسم دعوت شدیم دستپاچه نمیشد که ای واای تو که لباس نداری چی بپوشی حالا ؟! گفتم مادر من چرا لباس ندارم قربونت برم چرا جو میدی ؟ خلاصه که فکر و ذکرش الان پیش مراسم پنج شنبه است و موقعی که دارم با آب و تاب یه جریانی رو تعریف میکنم. چند لحظه سکوت میکنم که ببینم فیدبکش نسبت به جریان چی بوده یهو چند ثانیه نگاهم میکنه و میگه: پنج شنبه اون بلوز مشکیه با فلان دامنه رو هم میتونی بپوشی و اون لحظات دلم میخواد سرمو بکوبم به تیزی دیوار :// حالا معضل بدی مهمونی پنج شنبه شامه که پاگشای نمیدونم کی کیه که برای اون مهمونی که هم خانم ها و هم آقاها هستن معضل جدی تره برای مادرم ، امروز صبح زود کنارش دراز کشیده بودم تازه چرتم برده بود که یهو گفت آخ آخ پنج شنبه عصر رو چی میپوشی؟ خوبه بریم پیش خانم فلانی یه دست لباس برات بدوزه واسه پنج شنبه دیگه خونم به جوش اومد! بلند شدم نشستم و گفتم الهی من دورت بگردم به قرآن مجید اصلا اونقدری که شما خاطر نازنینت رو درگیر میکنی مهم نیست من چی بپوشم به خدا زندگی خیلی چیزهای مهمتری داره که بخوایم فضای ذهنمون رو بهش اختصاص بدیم.مادرم هم طفلکی دید من اعصاب معصاب ندارم فعلا دیگه بحثی راجع به لباس نکرده . 

+ من همیشه مرتب و آراسته و تمیز لباس می پوشم اما متاسفانه یا خوش بختانه 90% اوقات استرس اینکه وای چی بپوشم ندارم و یه لباس راحت ولی اغلب تیره میپوشم مادرم معتقده واسه یه دختر تو سن و سال من این اصلا چیز خوبی نیست :// سوالی که من از شما دارم آیا واقعا اینقدر اهمیت دادن به لباس کار خوبیست؟! 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۵
رومی زنگی

نظرات  (۷)

خیر کار خوبــی نیست :)
ولی در حد معمولش باعث زیاد شدن ذوق و شوق و روحیه میشه :)
پدر منم با لباس تیره شدید مشکل داره :)
این نیز بگذرد دتر :))
پاسخ:
خوشحالم که با من موافقین:)
میگم به خدا من در حدی که خودم فکر میکنم لازمه اهمیت میدم ست میکنم و اینا مادرم زیادی از حد به نظرم حساسه
چه خوب که بندِ لباس نیستین
پاسخ:
نه واقعا نیستم به نظرم خیلی چیزهای مهمتری تو زندگی هست 
قالب جدید مبارک...
من هم چندان حساسیتی رو لباس ندارم..آدم کم خرجی هم هستم سعی نمیکنم برای مراسم های مختلف لباسهای خیلی گوناگونی بخرم..هرچند چن سالی میشه که مراسم آنچنانی شرکت نکردم نه عروسی نه تولد..تقریبا هیچی
پاسخ:
مرسی عزیزم، گفتم یه تنوعی بشه :))
عززیزم به نظرم اینطوری خیلی بهتره حداقل من و 99% دوستام هممون اینطوری هستیم من واسه لباس هزینه کردن رو یه جاهایی واقعا اسراف میدونم ولی اینطوریم هستم اگه از یه چیز خوشم بیاد در صورتی که طرح و رنگ و البته قیمتش مناسب باشه میخرم 
منم مثل شما استرس چی بپوشم ندارم اصولا از لباسایی ک دارم سعی میکنم هربار فقط ست رنگارو تغییر بدم ‌. اما خب طبیعیه خانواده ها دوست ندارن دختر جوونشون رنگ تیره بپوشه . رنگ روشن خوب خیلی واسه روحیه خوبه و جلوه ی بهتری داره واسه سنین کم . و اینکه خب ^_- مهمونیه دیگه . (مامانن دیگه به فکر دخترشونن ک خوب به نظر برسه ^_^ خداحفظشون کنه)
پاسخ:
به نظرم خیلی خوبه که این دغدغه جدی تون نیست البته خب این نظرمنه
چه میدونم مادرم به هر بهانه ای ست میکنه توی خونه هم یه لباس هایی میپوشه که یه وقتا من و برادرم میگیم جایی میخواین برین؟ 
اگه از نظر خواستگار و اینا گفته باشه که واقعا واسه خودم متاسف میشم اصلا . ممنونم خدا همه مادرها رو حفظ کنه 
از بی خیالی من نسبت به این که وای حالا چی بپوشم همین که حتی عروسی نزدیک ترین اعضای فامیل رو هم به یه مانتو شلوار قناعت میکنم:))
پاسخ:
دققققیقا حالا مانتو شلوار نه ولی بالاخره آدم یه چی می پوشه دیگه اینهمه دغدغه ذهنی نمیخواد که 
به نظرم باید اهمیت داد ،، رنگ ها تناسب داشته باشه چون لباس زیبا نه گرون قیمتا نشون میده که به لباس و زندگی و خودت اهمیت میدی :)
و وقتی لباس مناسب باشه افراد احساس آرامش نسبت به تو دارن و دوست دارم باهات صحبت کنند.

پاسخ:
ببین به خدا من به رنگ ها اهمیت میدم ست میکنم و اینا و گفتم مرتب و ست لباس میپوشم اما مادرم دیگه خیلی مته به خشخاش میذاره به نظر من ://
راجب متن + کااملا باهاتون موافقم.. بنظرم درستش هم همینه ک مرتب و آراسته باشیم ولی استرس اینکه چی بپوشیم رو نداشته باشیم!
پاسخ:
آ بارک الله منم همینم رو میگم لزومی نداره واسه خودمون دغدغه درست کنیم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی