رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

گُل مَن گُلی:)

يكشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۷، ۰۷:۳۲ ب.ظ

اون چادری که گفتم اینترنتی سفارش دادم بودم و قرار بود دیروز به دستم برسه به  پشتیبانیش دیروز زنگ زدم و گفت واحد تامین کالامون به مشکل خورده و فعلا منتظر بمونین خلاصه که اساسی حورد تو حالم و تقریبا کل خانواده رو بسیج کردم که من چادر میخوام ! مادرم همش میگفت ببرمت کجا هرجا تو بگی میریم من گفتم فقط بازار. من روی دلم مونده یه بار یه چیز از بازار بخرم مادرم هم گفت بازار دوره آخه قربونت برم بذار حالا شاید همین اینترنتیه آورد امروز و فردا خلاصه بعد سرچ کردن تو اینترنت دیدم یه دونه از این پاساژ ها که کلا فقط چادر و مقنعه و به قول خودشون محصولات حجاب دارن نزدیک خونه مون هست و ما تشنه لبان می گشتیم! مادرم از اونجایی که می دید من داره اون روم یواش یواش بالا میاد گفت بیا بریم اونجا یه دونه بپوش ببین اصلا بهت میاد نمیاد ؟ اونجا رفتیم همه مغازه هاش آستین و یقه و چادر و اینها داشتن یه مغازه خیلی جالب اونجا بود که آستین و یقه های بامزه ای داشت که با هم ست بودن و از همه جالب تر از این چادر نماز خنک ها که من حدود 1 سال بود دنبالش بودم . اون چادر نمازه روحم رو برد و نتونستم ازش بگذرم و طرحش با این که گل من گلی بود ولی خیلی دوست داشتنی بود. وقتی برگشتیم خونه و نماز ظهر و عصرم رو باهاش خوندم کلی بهم چسبید همش هم به خدا میگفتم با لباس نو اومدم که باهات حرف بزنم بهم میاد؟ ولی قیمت چادر لبنانی درست 3 برابر اون مبلغی که من اینترنتی سفارش دادم بود. به پدرم زنگ زدم و گفت: اگر لازم داری بگیر فکر پولش رو نکن ولی خودم دلم راضی نشد بگیرمش. حالا تو راه برگشت مادرم میگه تصمیمت برای چادر سر کردن قطعی شده؟ گفتم نه هنوز دارم فکر می کنم. مادرم گفت خوبه حالا تصمیمت هم قطعی نیست هنوز بیچاره کردی این یکی دو روزه ما رو. راستش گرفتن یه تصمیم قطعی در این مورد خیلی سخته اونم با تضادی که بین خانواده های پدر و مادرم هست. توی خانواده پدرم اغلب خانم ها چادر سرشون می کنن من جمله عموهام و خانم عموم و فقط من و مادرم چادرسرمون نمی کنیم اما خب در واقع فقط چادر سرمون نمی کنیم همیشه مانتوی گشاد می پوشیم و روسریو شال مون کاملا جلوئه اما توی خانواده مادرم فقط خاله های مادرم با حجاب هستن و دخترخاله ها و دختر دایی ها و اینها همه شون نمیتونم بگم بی حجاب چون نمیخوام قضاوتشون کنم  ولی شبیه ما نیستن و جالبه که من هیچوقت به خودم اجازه نمیدم در موردشون اظهار نظر کنم یا بهشون خرده بگیرم اما اونها به خاطر حجابم مدام به من خرده میگیرن و هرچی هم براشون توضیح میدم که خودم نمیتونم و دوست ندارم تو کتشون نمیره.

+چادر نماز دلبر و گُل من گُلیم ☺👇

 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۱
رومی زنگی

نظرات  (۷)

چه خوشگله مبارکت باشه :)
پاسخ:
قربونت برم همدم جان مهربونم چشمات قشنگ میبینه :)❤
:)))
تصمیم عوض کردن استایل خیلی سخته!
از کسایی که به پوشش بقیه خورده میگیرن واقعا متنفرم کاش میفهمیدن چقدر کار مزخرفی میکنن!
خیلی خوش رنگه :))) دوس دارم همین طرح یه پیراهن داشته باشم.
پاسخ:
واقعا سخته من بدجوری توی برزخم 😔
آره واقعا موسی به دین خود عیسی به دین خود به کار دیگران چیکار دارین؟!
مرسی عزیزم زمینه اش رو که سرمه ای پررنگه خیلی دوست دارم 😅
مبارکت باشه :) منم چادریم وتقریبا توکل فامیل چه پدری چه مادر هیچکس بطور دائمی چادری نیس..خواهرمم همینطور چادر سر نمیکنن.
پاسخ:
مرسی بهار جانم 
چه عزم راسخی واقعا هزار ماشاءالله بهت دقیقا من همین عزم راسخ رو ندارم که جلوی یه لشکر بایستم 😔
یه عذر خواهی بابت اینکه نظرت رو دیر دیدم ❤
 خصلت ادمیزاده اول عکسو میبینه بعد متنو میخونه😅یا فقط خصلت منه😅
خلاصه چه دلبرههههه چادرت^_^

پاسخ:
منم اینطوریم اول عکس میبینم 😁
مرسی عزیزدلم چشمات دلبر میبینه 😊
واییی چقدر قشنگه عزیزم :)) مبارکت باشههههههه ^-^♡ 
التماس دعا :)♡
پاسخ:
ممنونم ازت عزیزم مرسی چشمات قشنگ میبینه :**
محتاجیم به دعا خانوم ❤
چه خوشگل منم دلم خواست :) 

من موقع نماز رژلب میزدم اینقدر لاکچری😍
پاسخ:
ای جانم مرسی عزیزم قابل دار نیست قربونت برم 
منم هر از گاهی به چادر نمازم عطر می زنم رژ لب رو تا حالا بهش فکر نکرده بودم😊 
چه نازه چه رنگ قشنگیییی داره مبااارک باشه...خیلی خیلی مبارکت باشه . ان شاءالله ک هرچی صلاحته و بهترین تصمیمو بگیری *_* 
پاسخ:
خیلی ممنونم خانم میم چشمهاتون قشنگ میبینه 
ان شاءالله هرچی خیره :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی