رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

تا کی غم دنیای دنی ای دل دانا؟!

شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۳۴ ق.ظ
دیروز به صورت تصادفی یه مصاحبه خوندم با رتبه یک تجربی. داشتم برای مادرم توی آشپزخونه تعریف می کردم و با هم آشپزخونه رو جمع و جور می کردیم و هم زمان راجع به multitask بودن اغلب دخترا و multitast نبودن اغلب پسرا برای مادرم توضیح می دادم و دلایل علمی می آوردم که یه لحظه چشمم افتاد دیدم پدرم با تعجب خاصی داره نگاهم می کنه خنده ام گرفت و نمیدونم چی شد که دوباره بحث سر من بالا گرفت و مادرم میگفت معلوماتت با رتبه یک واقعا فرقی نداشت فقط بلد نیستی ازش استفاده کنی و پدرم میگفت اتفاقا چرا فرق داشت معلومات رومی بیشتر هم هست ولی هنر استفاده ازش رو نداره و من هاج و واج فقط نگاهشون می کردم و هیچی نمی گفتم مادرم وقتی چهره ی درمانده من رو دید گفت من فقط دلم برای تلاشت می سوزه وگرنه ان شا الله امسال به هدفت می رسی. منم گفتم واقعا دیگه از بس غصه خوردم و انتظار کشیدم خسته شدم هرچند که ناراحت میشم اگر اون اتفاقی که مدنظرمه نیفته ولی تقریبا تا 90% مطمئنم که دیگه کنکور نخواهم داد و دیگه تحمل ندارم که با صورت برم تو دیوار. دارم سعی می کنم توی زمان حال زندگی کنم که خیلی هم سخته ولی حال دلم رو کلی بهتر می کنه . بریدم از بس غصه فردا رو خوردم واقعا .
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۰
رومی زنگی

نظرات  (۲)

هدفتون فقط پزشکیه؟
پاسخ:
راستش بهار جان نه فکر نمی کنم شاید داروسازی هم من رو به اون اهدافی که توی ذهنم دارم برسونه 
خوشبحالتون اگه دارو دولتی میتونین بیارین...
درکل براتون آرزوی موفقیت دارم ان شاالله چیزی که میخواین قبول شین
پاسخ:
عززیزدلم داروی دولتی خیلی خیلی بعیده فقط هم مازاد و پردیس زدم داروسازی و پدر و مادرم خیلی اصرار دارن که دستم بند بشه امسال اما میدونم که وحشتناک تحت فشار قرار می گیرن 
ممنونم ازت بهار جانم منم برات آرزوی موفقیت می کنم ان شا الله به حق این روزهای مبارک تو هم به خواسته دلت برسی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی