رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

باکتری شناس جوان؛)

شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۴۸ ق.ظ

داشتیم با آ حرف میزدیم که یهو گفت:راستی بهت گفته بودم موقعی که اروپا بودم کنه پام رو گزید؟ با چشمان گرد شده نگاهش کردم و گفتم: نه! چی شد؟ گفت : رفته بودیم باغ گل من توی چمن ها دراز کشیدم و فرداش کلی پام قرمز شد دکتر گفت بیماری لایم هستش کنه ای که گزیده آلوده به این باکتری بوده ( همون لحظه یاد کلاس های جذاب باکتری دکتر ب عزیز و نازنین  افتادم و لحظه ای که بهمون گفت جلوی لایم توی پرانتز بنویسیم قرمزی پیش رونده پوست) اسم باکتریش نوک زبونم بود چند ثانیه فکر کردم و بعدش با صدای بلند گفتم: بورلیا بورگدوفری . آ اولش با تعجب و بعد با یه لبخند شیرین نگاهم کرد و گفت: آره اسمش همین بود عزیزم. 

+ دکتر ب نازنین امیدوارم هرکجا هستید سلامت و پایدار باشید 

++ نمیدونم بالاخره قسمتم میشه که برای دومین بار بشینم و علوم پایه بخونم یا نه فقط میدونم  اون 6 ماهی که کلاس های علوم پایه رو می رفتم انگار جز عمرم حساب نمیشد از بس که لذت می بردم ازشون :)


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۳
رومی زنگی

نظرات  (۳)

:)))))همیشه این اسمای عجیب غریب دوس داشتم!
پاسخ:
:)))
منم همینطور اینقدر تکرارشون میکنم تا توی ذهنم بمونن :)
عزیزم😍
ان‌شالله که قسمتت میشه حتما ^-^♡♡
پاسخ:
ممنونم ازت آنیا جان ان شا الله تو هم به خواسته قلبیت برسی عزیزم.:*
واقعا 6ماه علوم پایه خوندی؟
مهندسی نبودی مگه؟
پاسخ:
چرا عزیزم رشته ام مهندسی بود ولی بعد از لیسانسم 6 ماه علوم پایه خوندم تا توی آزمون کارشناسی به پزشکی شرکت کنم که متاسفانه اصلا نشد اون آزمون رو بدم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی