رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

!Breaking a couple of rules

سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۱۸ ب.ظ

اون رژیمی که گفتم شروع کردم ، هفته اولش باید فقط و فقط و فقط پروتیین می خوردم نه میوه نه سبزی نه برنج نه نون نه هیچ چیز دیگه روز اول نزدیک بود سرم لازم بشم یعنی در واقع من برخلاف خیلی ها روی این کره خاکی خیلی صبحونه ای ام یعنی اگه صبحونه خوب بخورم روزم ساخته میشه و در غیر این صورت خدا تا شبش رو بخیر کنه و روز اول صبحانه فقط یه دونه تخم مرغ پخته خوردم و تا شب به شدت بداخلاق بودم و توی تنم همش رو ویبره بود و می لرزیدم خلاصه دیدم یه جورایی غیر اصولیه اصلا چنین رژیمی و قوانین رو شکستم و برگشتم به همون رژیم همه چیز خوری کم خوری خودم مادرم طفلکی هنوز که هنوزه معده اش ناراحته.از پریروز خلاصه که به هیچ کس توصیه نمیکنم از این رژیم های بی پایه و اساس بگیره پدر من همیشه میگه شماها چقدر خودتون رو عذاب میدین از همه چیزکم بخورین ، راست هم میگه واقعافقط مشکل من وقتایی که هیجان یا اضطراب دارم اینه که مقدار خوردنم واقعا از دستم در میره متاسفانه و نمیتونم کنترلش کنم . در نهایت این که اگر یه وقتی خواستین رژیم بگیرین رژیم اصولی و علمی بگیرین چون عوارض رژیم های الکی بعضی وقتا خدای نکرده جبران ناپذیره .

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۳۰
رومی زنگی

نظرات  (۲)

موفق باشی :)
پاسخ:
خیلی ممنون :) 
اره همینه . ان شاءالله ک موفق باشی و بتونی کنترل کنی 
پاسخ:
مرسی ممنونم، فعلا هیجان خاصی ندارم خداروشکر :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی