رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

دادی بر بادم :|

سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۳۸ ب.ظ

مادرم خیلی عقیده  دارن که همه چیز باید نزدیک خونه آدم باشه به خصوص با این ترافیک های سنگین و خب لطمات زیادی هم از این موضوع خوردن من جمله نزدیک بودن آرایشگاه که یکی از آرایشگاه های نزدیک مون چنان بلایی به سرابروهامون  آوردن که .... بگذریم . در راستای سیاست های مادر محترم امروز میخواستن برن مجددا یکی دیگه از این آرایشگاه ها رو امتحان کنن به منم گفتن بیا بریم یه خرده موهاتو کوتاه کن یه تنوعی هم میشه خلاصه بماند که دقیقا 4 ساعت وقت گران بها مون رو گرفتن ولی بدترین قسمت ماجرا این بود که من به خانم آرایشگر گفتم مدل لِیِر و گفتن اصلا مد نیست الان مدل های یکدست مده یه مدل جدید  می زنم خیلی قشنگتره و موهای تا کمرم رو تا سرشونه ام آورد بالا :| تازه جلوهاش رو هم در حد چتری کوتاه کرد :'( خلاصه منم نمیدونستم واقعا چی باید بگم ولی الان با این چتری ها چند ماهی رو مصیبت عظمی دارم که از روسری نیان بیرون و یه خرده بلندبشن و من باشم که دیگه همینطوری پا نشم برم یه جای ناآشنا البته مادرم از کارشون راضی بود ولی من واقعا توقع نداشتم قیچی رو بذاره رو موهام و خرچ تا جایی که از دستش برمیاد کوتاه کنه :/ 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۳۰
رومی زنگی

نظرات  (۳)

کوتاه کردن موها😭‌ اونم ناخواسته جزو فجایع هفت گانه دسته بندی می شه خیلی بده
پاسخ:
فاطمه بذار سرم رو بذارم رو شونه ات های های گریه کنم 
بلندترین پارت موهام الان به زور تا سر شونه امه :'(((((
من اگر چنین ناحقی ای در حقم می شد آرایشگاه رو آتیش می زدم! آخه مو، اونم موی دختر، چیزی نیست که بشه به سادگی ازش گذشت
پاسخ:
اوهواوهواوهواوهو :((( واقعااا 
الان فقط یه دم اسبی کوچیک میشه فقط 
حالا چتری هام رو کجای دلم بذارم :(
آخی... اشکال نداره. . همین که بسته می شه بازم خوبه :) 
چتری خوبه. من عاشق چتریم و مامانم هیچ وقت نمی ذارن چتری بزنم. از این گیره مویی ها استفاده کن. یا گل سرای خوشگل. که هم نگهشون داری هم قشنگ باشن.
پاسخ:
اگه بسته نمیشد که خودم اونجا رو وری سرشون خراب میکردم :))
ببین منم همیشه چتری دوست داشتم الانم خیلی دوست دارم مادر منم هیچوقت نمیذاشت چتری داشته باشم میگفت بهت نمیاد نمیدونم الان که موهام ناخواسته اینطوری شده میگن بهت میاد یا واقعا بهم میاد :)ولی برای حجاب داشتن سخته دیگه هی میپره از روسری بیرون :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی