رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

چشم ما بسیار زین خواب پریشان دیده است3

جمعه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۵۰ ب.ظ

دیشب خواب دیدم که روز کنکوره  من و 10 نفر دیگر رو توی یه اتاق بدون پنجره حبس کردن و گفتن اینجا باید کنکور بدین هیچ صندلی یا فرش یا هیچ چیز دیگه ای توی اون اتاق نبود. بیشتر شبیه سلول انفرادی بود. واقعا اون لحظه فقط میخواستم از عمق وجودم فریاد بزنم به پهنای صورت اشک می ریختم و می گفتم من نمیتونم اینجا تمرکز کنم ولی همه با نگاه های سرد و یخ شون داشتن قلبم رو تکه پاره میکردن. توی خواب دیدم که غش کردم و کلا کنکور رو از دست دادم و بعدش با گرفتگی شدید پشت گردن و سرم از خواب پریدم:(((


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۶
رومی زنگی

نظرات  (۴)

۲۶ مرداد ۹۷ ، ۱۲:۵۲ استاد بزرگ
انشالله خیره ...
این خواب تعبیرش اینه که یعنی کنکور عالی بوده و نتیجه اش دلخواه خواهد بود.
پاسخ:
ان شا الله که همینطور باشه واقعا دیگه تحمل استرس ندارم :((
۲۶ مرداد ۹۷ ، ۱۳:۰۸ فروش عمده ماهی جنوب
خیلی عالی بود



انشاالله موفق باشید
پاسخ:
خیلی ممنون.
کابوس کنکور!
امیدوارم دیگه هیچ وقت چنین کابوسایی نبینی
پاسخ:
کابوس تمام نشدنی کنکور :((
خیلی ممنونم امیدوارم هیچکس کابوس کنکور نبینه 
واقعا کابوس امتحان و کنکور و همه ی اینا خیلی رعب آورن
اره کاش هیچکس نبینه
پاسخ:
من یه جایی خوندم که فروید گفته بود اینا اثرات مخرب امتحان های دبستان هستن که تا این سن باقی میمونن تو ضمیر ناخودآگاه :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی