رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

OCD

پنجشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۰۷ ق.ظ

تقریبا روزی 6-7 ساعت پای کامپیوتر میشینم و همه سایت هایی که تا الان بارها چک کردم رو برای بار هزارم چک می کنم ، کارنامه کنکور و انتخاب رشته پارسالم رو روزی ده بار بررسی می کنم و هر سری به نتایج نسبتا یکسانی می رسم ، روزی هزار بار از همه اعضای خونه  میپرسم که به نظرتون من امسال قبول میشم ؟ و سوال دوم این که اصلا اگر قبول شدم برم؟ و این دور باطل توی 24 ساعت مدام تکرار میشه  هم خودم و هم دیگران رو کلافه کردم و احساس میکنم به طور جدی دارم دچار وسواس فکری میشم ، خودم میدونم که ریشه همه این ها بیکاریه و مسوولیت نداشتن ولی حتی  برای خوندن کتاب هم تمرکز کافی ندارم. واقعا تحمل این یکی رو دیگه ندارم :'(((

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۵
رومی زنگی

نظرات  (۸)

چقد حساس شدی رومی!!!!!!
توکل کن ب خدا 
دلت اروم میشه
منم پارسال همین ریتم داشتم هم خودم هم بقیه رو کلافه کرده بودم
میفهمم چقد حس بدیه
پاسخ:
واقعا خودم هم خودم رو نمیفهمم هرچی میخوام کنترلش کنم بدتر میشه 
ببین دل و زبونم یکی نیست تو توکل کردن و این آزارم میده
واقعا خیلی خیلی حس بدیه 
۲۵ مرداد ۹۷ ، ۰۳:۰۴ آنیا بلایت
ایشالا خیلی زود تموم بشه این نگرانی ها :)♡ مطمئنم بهترین‌ها در انتظارته عزیزم :)♡
پاسخ:
ان شا الله عزیزم 
خیلی ممنونم ازت امیدوارم خبرهای خوشی برای همه مون توی راه باشه :)
سناریوی آشنایی بود😅 
شب قبولیم مامانم یه جورایی باهام قهر بود سر اینکه من انقدر غر زدم و ناله کردم و تو دلشون رو خالی کردم آخرش ختم به خیر شد
پاسخ:
الان یادم اومد نوشته بودی راجع بهش 
خدا کنه که کیس ما هم ختم بخیر بشه:))
نگران نباش عزیزم ان شالله هر چی خیر و صلاحته:) 
توکل بر خدا:)
پاسخ:
ان شا الله عزیزم خیلی التماس دعا همدم جان 
راستی کجایی دخترگلم دلتنگت شدیم :***
مطمئنم بهترین اتفاق‌ها در انتظارته :)
پاسخ:
مرسی عزیزم راستش حوا جانم گاهی به ایمانت غبطه می خورم :)ما رو هم دعا کن عزیزدلم 
نه تا این حد ولی منم همش دفترچه رو ی نگاه میندازم و کپی انتخابامم!! بعد همش میگم کاش اینم میزدم یا این شهرو نذاشتم حیف:/ کاش زودترشهریور بیاد..از اومدنش هم میترسم هم مشتاق روشن شدن تکلیفمم!
پاسخ:
وای دقیقا من یه سری جاهای خوبتر رو پایینتر زدم و خودمو نمیبخشم اگه اون بالاییا رو قبول بشم :'(((
وسواس فکری واقعا درد اوره!نه تنها در این موارد حتی در موارد پیش پا افتاده تر!
من سالهاست وضعم همینه.
پاسخ:
راستش من فکر می کردم همین چیزی که مغز من رو میجوه هم پیش پا افتاده است و هست واقعا نسبت به دغدغه های مهم زندگی واقعا براتون صبر و توان آرزو می کنم که بتونین باهاش بجنگین:)
بابت آرزوی قشنگت ممنونم :))))
پاسخ:
:))
خواهش می کنم عزیزم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی