رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

تولدت مبارک جان جانان

سه شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۲۶ ق.ظ

چند سال قبل تولدت در ماه مبارک رمضان بود . من تصمیم گرفته بودم برای هدیه تولدت یک قرآن با فونت درشت و رسم الخطی که الف را کوتاه نمی گذارد بگیرم؛ همانطور که همیشه دوست داشتی . شهر را زیر و رو کردم تا چنین قرآنی را پیدا کردم اما به شوق دیدن خنده ات خسته نشدم . قرآن سفیدت را همه جا با خودت می بردی و به همه با غرور و افتخار میگفتی که من برایت هدیه گرفته ام . آن سال ٥٩ ساله میشدی و من هیچوقت حتی تصور نمی کردم چند سال بعد در سال روز تولدت به جای بوسیدن روی ماهت سوگ نامه بنویسم؛ هرچند که شک ندارم با آن همه خوبی و خوش قلبی جز در بهشت جایی نداری ولی چه کنم که دلم برای فقط یک بار دیگر دیدنت پر می کشد. قرآن سفیدت پیش من است و به علامت های صفحات آن هنوز دست نزده ام . صفحاتی که برای خوش بختی و عاقبت بخیری تک تک ما با صدای محزون تلاوت می کردی . هنوز هم به دعاهای گیرایت خیلی نیاز داریم. 

دلبند مهربانم که برایم همه چیز بودی تولدت مبارک و روح نازنینت قرین آرامش بی نهایت . 


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۳
رومی زنگی

نظرات  (۶)

روحشون شاد.
و تولدشون مبارک ، عزیزم.
پاسخ:
مرسی سارا.جان مهرماه میشه سه سال که نیستن اما ما هنوز عادت نکردیم 
۲۳ مرداد ۹۷ ، ۰۴:۳۹ آنیا بلایت
روحشون شاد :')♡
پاسخ:
ممنونم آنیا جان :')
روحشون قرینِ رحمتِ پروردگار...
پاسخ:
مرسی حوا جانم راستش خلأ شون رو خیلی حس می کنم 
۲۳ مرداد ۹۷ ، ۰۹:۰۵ استاد بزرگ
روحشان شاد و یادشان گرامی باد
پاسخ:
متشکرم ممنون 
روحشون شاد
پاسخ:
خیلی ممنون تیکی جان

روحشون شاد باشه  و تولدشون مبارک . 
پاسخ:
خیلی ممنونم ازتون 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی