رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

Not yet:'((

جمعه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۱۰ ب.ظ
قشنگ دارم خُل میشم . هنوز انتخاب رشته نکردم هنوز هم گیجم انگار یه پُتک محکم خورده تو سرم و هنوز هوشیاریم رو کامل بدست نیاوردم . سنجش هم که کارش دق دادنه اصولا . خب اگه میخواین تمدید کنین زودتر بگین دیگه همه رو به مرز جنون میرسونن بعد میان میگن تمدید شد. امروز چشمام رو که باز کردم از کد رشته هایی با پدر و مادرم حرف زدم که فقط با تعجب بهم نگاه کردن و گفتن دیوونه شدی؟ خودمم دیگه نمیدونم دیوونه ام ؟عاقلم ؟ چه مرگمه اصلا ؟ خدایا دستم به دامنت تو رو خدا تو این شرایط سخت تنهام نذار ازت خواهش میکنم خیلی قر و قاطی شده همه چیز کمکم کن :'(((
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۹
رومی زنگی

نظرات  (۳)

اون برنامه قبلی به دردت نخورد ؟!
پاسخ:
چرا خیلی خوب بود فقط امروز یکم موجی شده بودم یه حرفایی می زدم که بی سابقه بود که الان فهمیدم نمیتونم اون کد رشته ها رو بزنم حتی:))

ان شاءالله موفق باشی و هرچی صلاحه برات پیش بیاد :*
پاسخ:
خیلی ممنونم مرسی :))
من تازه قراره شنبه ببرم به مشاور صبح نشون بدم بعد ک تایید کرد بیارم تازه وارد کنم 
تا شب ساعت 12روز 20مهلت هست دیگه؟

پاسخ:
آره تا ١٢ شب شنبه وقت هست عزیزم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی