رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

وات تو دو ؟! وات نات تو دو ؟!

پنجشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۱۹ ق.ظ

از چند نفر قابل اعتماد  شنیدم که میگن دامپزشکی رشته خیلی خوبیه آینده اش خوبه علمش هم ، هم از پزشکی کامل تره هم بیشتر جاها به کمک علم پزشکی میاد و از این حرفا . از طرفی توی تخمین هام هم اومده . روزانه و شهر خودم .  اما من راستش اصلا دلم باهاش نیست خیلی سرچ کردم و راجع بهش خوندم و پرس و جو کردم . مادرم که کاملا مخالفه و میگه:  تو شرایطت اینجوری نیست که صرفا بخوای یه چیز قبول بشی و پشت کنکور نمونی و این که علاقه ات مشخصه و یا به همون میرسی یا بالاخره یه کار دیگه میکنی حرکات این مدلی نزن خواهشا . هرجوری هم فکر می کنم حق با مادرمه ولی پدرم میگه دامپزشکی خیلی هم رشته خوبیه البته پدرم کلا معتقدن من از سر سیری دارم تغییر رشته میدم و اون رشته ای که من الان لیسانسش رو دارم آرزوی خیلیاست و من قدر نمیدونم :(

نمیدونم چرا با این که دلم باهاش نیست چرا اینقدر پریشون شدم :'((

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۸
رومی زنگی

نظرات  (۶)

شاید بد نباشه با یه مشاور صحبت کنی
مخصوصا که داری تغییر رشته میدی و بهتره با تامل بیشتر عمل کنی!
مطمئنا صحبت با یه مشاور خوب، دید بهتری از موقعیت و شرایط و گزینه های پیش رو بهت میده! 
پاسخ:
ببین من بیشتر موضوعم اینه که حیوونا رو دوست دارم و دلم هم براشون میسوزه ولی تا حالا به یه جوجه هم دست نزدم راستش می ترسم اصلا یه جورایی چِندِشم میشه لمس شون کنم دلیل اصلی مخالفت مادرم هم همینه
میفهمم چی میگی
منم همینطورم
و به نظرم مخالفت مادرت منطقیه! دلسوزی و علاقه با زندگی و مواجه شدن با چیزی فرق داره! من میتونم یه گربه رو دوست داشته باشم اما تا نتونم بهش دست بزنم یا باهاش ارتباط برقرار کنم عملا یه صاحب خوب یا یه درمانگر خوب براش نخواهم بود! 
خودت فکر میکنی درصدی احتمال داره که بتونی با این ترس یا چندش شدن یا هرچی که اسمش هست مواجه شی؟ 
شاید اگه بتونی، بشه یه شانس به این انتخاب داد!
پاسخ:
خیلی دلم میخواد به این ترسم غلبه کنم اما راستش فکر میکنم حالت فوبیا داره چون وقتی یه حیوون حتی مرغ و خروس بهم نزدیک میشه ضربان قلبم میره بالا و می لرزم و فرار می کنم ازش :'((
۱۸ مرداد ۹۷ ، ۰۱:۳۸ علی خراسانی
کلا پزشکی علاقه میخواد
پاسخ:
به پزشکی که تا سرحد مرگ علاقه دارم با خوندن یه کم از علوم پایه تقریبا هم مطمئن هستم که علاقه ام کورکورانه نیست 
بحثم الان سر دامپزشکیه که میتونه راضیم کنه یا نه که جواب تقریبا قاطع خودم به خودم نه ئه ولی نمیدونم چرا یه حس درونی بهم میگه بیشتر فکر کن  :'((
درک میکنم! و واقعا کنار اومدن با این ترس احتیاج به زمان داره!
شاید بد نباشه علاوه بر مشاور، با یکی از دانشجوهای این رشته هم مشورت کنی! شاید حرف زدن باهاشون باعث بشه از این دودلی ها دربیای و تصمیم بهتری بگیری
پاسخ:
واقعا زمان بر و اعصاب بره این قضیه راستش :) 
دسیژن ایز مِید فکر کنم :) 
منم هنوز نمی دونم دام رو بزنم یا نه :/
در حال تحقیقم :) 
اگر اطلاعاتی یافتم میگم بهت :)
پاسخ:
ببین برایند صحبت های چندین نفری که من باهاشون صحبت کردم اینه که باید حیوانات رو درست داشته باشی تا موفق بشی که خب من اونجوری نیستم اصلا 
لِت آس نو نتایج تحقیقاتت رو :))
منم با یکی از آشنایان دورمون صحبت کردم.ایشون دو سال پیش فارغالتحصیل شده.میگفت برای مردها انتخاب خوبیه.بعد از دارو.اما برای خانوم ها رشته ی آسونی نیست.
تو میتونی مسئول فنی باشی ، داروخونه بزنی ، توی کشتار گاه ها کار کنی ، حتی میتونی مدرکت رو در اختیار کشتارگاه بذاری اما خودت تو کشتارگاه کار نکنی.
اگر مسئول فنی باشی حدود ۵۸۰۰ در ماه درآمد داره.
دارو خانه بزنی تا ۷_۸ میلیون در ماه.
مطب هم بزنی بسته به جایی که مطب بزنی میتونه تا ۱۰ میلیون در ماه درآمد داشته باشه :)
ولی لازم به ذکره که این دوستمون پارسال و امسال کنکور داد :) 
و امسال دندان قبول میشه.و توصیش به من این بود که بخونم برای دندان دوباره :)
پاسخ:
یک دنیا ممنونم سارا جان از اطلاعات مفیدت الهی که هرچی میخوای و صلاحته خدا بهت بده عزیزدلم :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی