رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

سفر به سرزمین سبز شمالی!(روز پایانی)

سه شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۵۵ ق.ظ

صبح که رفتیم صبحانه 90% وسایل مون جمع بود فقط مونده بود یه سری چیزهای لحظه آخری مثل دمپایی و اینا . برای آخرین بار اون منظره چشم نواز رو نگاه کردم و هوای بدیع مه آلود روستا رو با شدت دادم توی ریه هام. 

با همکاری هم کوه وسایل مون رو جمع کردیم و صندوق رو تا خرخره پُر! خلاصه که با چند تا آیه الکرسی روانه شهرمون شدیم. توی راه اصلا توقف نداشتیم و من فکر می کردم عملکرد پاهام رو برای همیشه از دست دادم و هیچوقت دیگه نخواهم تونست روی پاهام راه برم و واقعا مسیر برام طولانی شده بود و نق زدن هام هم شروع شده بود دقیقا 7 ساعت توی راه بودیم و موقعی که رسیدیم خونه من واقعا یک مولکول ATP قابل استفاده هم توی بدنم نمونده بود. یعنی وقتی دیدم مادرم و عمه ام به محض رسیدن مانتو و روسری هاشون رو در آوردن و شروع کردن به برنج خیس کردن و مقدمات نهار رو آماده کردن و ما بینش هم محتویات ساک ها رو جابجا می کردن فقط  دلم میخواست زار بزنم . من که به نشانه اعتراض همونجا روی مبل با مانتو ولو شدم و پس از تلاش های عمه خانم ، مادر و پدرم ساعت 5 و نیم عصر بالاخره نهار خوردیم. 

+این سفر ما هم خداروشکر به خوبی تموم شد. امیدوارم سفر زندگی همه مون پر از دستاورد های پرارزش باشه :)))

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۶
رومی زنگی

نظرات  (۳)

۱۶ مرداد ۹۷ ، ۰۰:۵۸ استاد بزرگ
خدا رو شکر بهتون خوش گذشته ....
ولی حالا چرا سه قسمت رو باهم در عرض چند ساعت انتشار دادین؟؟
پاسخ:
خیلی ممنون 
به دو دلیل 
اولا که عقب افتاده بودم از تاریخ و میخواستم برسم 
ثانیا مطالب رو باید سریعتر می نوشتم که یادم نره . 
ثالثا از نظر شما ارسال ٣ پست متوالی اشکالی داره؟
همیشه ب خوشی :)
حال دلتون خوب:)
پاسخ:
خیلی ممنون عزیزم. به همچنین :))
به سلامتی عزیزم همیشه به مسافرت:)) 
اخ اخ چه سخت بوده :// تازه ما خوبیم مامانا چه حوصله ای دارن:)) خدا حفظشون کنه:)
پاسخ:
قربونت برم هانا جان مرسی 
وااای آره خیلی سخت بود اصلا یه وضعی :/ 
آره واقعا خدا تنشون رو سالم کنه که اینقدر زحمت میکشن 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی