رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

مهمانان عزیزتر از جان

شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۱۰ ق.ظ

من ٥ تا عمه دارم . کاری ندارم دیگران عمه هاشون رو دوست دارن ، دوست ندارن یا هرچی . عمه های من خیلی با محبت اند و من عاشق شون ام اما یکی از عمه هام رو خیلی خیلی خیلی ویژه دوستشون دارم و ایشون هم به من لطف دارن برای مثال روز دختر رو از طرق مخلف بهم تبریک گفتن و هدیه برام گرفتن و  خلاصه عمه برادرزاده ای داستانها داریم با هم . عمه خانم نازنین قرار بود چهارشنبه تشریف بیارن منزل ما که دقیقه نود یه مشکلی براشون پیش اومد . من خیلی خورد تو بُرجَکم و واقعا حال گیری بدی بود . امروز خلاصه باهاشون تماس گرفتیم و مجدد ازشون دعوت کردیم که تشریف بیارن که باز تعارف و اینجور چیزها . دیدم ای داد بیداد اینطوری نمیشه ساعت ٤ بعدازظهر به عمه ام تکست دادم و گفتم ما خیلی دوست داریم که تشریف بیارین اما من نمیخوام شما رو تحت فشار بذارم و معذبتون کنم اما خداوکیلی اگه برنامه تون جوره لطف کنید تشریف بیارین و خوشحال مون کنین  و با ناراحتی خوابیدم ساعت ٥:٣٠ عصر بیدار شدم و هنوز ویندوز ام کامل بالا نیامده بود که عمه جانم با تلفن خونه تماس گرفتن و با مادرم صحبت کردن و خواسته بودن اوکی نهایی رو از مادرم بگیرن و تشریف بیارن . به مادرم گفته بودن که فقط به خاطر من تصمیم گرفتن بیان و چون من ازشون خواهش کردم اومدن وگرنه دل و دماغ نداشتن اصلا  ( ما اینیم دیگه :)) واقعا لحظاتی که کنار عزیزان دلمون میگذره جز عمرمون حساب نمیشه . برای همه تون لحظات ناب بودن کنار عزیزان تون رو آرزو میکنم . 

+ دوستان عزیزم از همگی التماس دعا دارم . دعا کنین مشکل عمه نازنینم حل بشه و وجود نازنین شون بیشتر از این آزرده نشه . ممنونم ازتون . :)

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۶
رومی زنگی

نظرات  (۴)

آخیی چه خوب ان شاءالله خوب باشن .
عمه ی من ازم دور تشریف دارن :(( 
ولی عمه هاا خیلیی خوبن ان شاءالله منم در اینده عمه ی خوبی بشم ^.^
پاسخ:
مرسی عزیزجان.
آخییی عزیزم خدا حفظشون کنه ان شا الله زودتر دیدارهاتون تازه بشه 
آره واقعا منم خیلی دوستشون دارم :)))
حتما عمه خوبی میشی :)) منم عمه خانوم میشم در آینده ان شا الله منم عمه خوبی بشم :)
من دو تا همه دارم و واقعا عاشقشونم . از بهترین آدم های زندگی‌م هستن:)
خدا حفظ کنه عمه‌هات رو :)
ان شالله که مشکل عمه هم زودتر حل بشه:)
پاسخ:
عزززیز دلم خدا عمه های شما رو هم حفظ کنه همدم جان نازنینم 
ممنونم ان شا الله از دعای تو قربونت بشم :***
منم ۵ عدد عمه دارم :) خیلی هم دوستشون دارم :)
ان‌شاءالله هیچ عمه‌ای حالِ دلش بد نباشه. حتماً دعا می‌کنیم عزیزم :)
پاسخ:
خدا حفظ شون کنه حوا جانم برات :)
عزیزم:)
مرسییی ممنونم قربونت برم که دعا میکنی :***
انشاءالله مشکلشون حل میشه :)
من فقط ۱ عدد عمه دارم که ازمون خیلی دوره و به زور سالی یکبار می بینمش :/
پاسخ:
خیلی ممنونم مرسی 
آخی ان شا الله که زنده و پاینده باشن :**

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی