رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

چشم ما بسیار زین خواب پریشان دیده است ٤

شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۴۰ ب.ظ

دیشب خواب دیدم که رفتم برای تمدید گواهی نامه رانندگیم وقتی رفتم برای نامه پزشکی معاینه چشمم رو انجام داد بعد یهو آقای دکتر گفتش دستات رو ببینم دستام رو نشونش دادم گفت با این دستها  من نمیتونم نامه ات رو امضا کنم ( من از وقتی کلاس چهارم دبستان بودم دور ناخن هام رو میکَنَم و میجَوَم گاهی متاسفانه هنوز هم وقتی استرسی میشم این کار رو میکنم ) منم عصبانی شدم و گفتم یعنی چی این که انگشت های من یه کم زخمه به شما چه ربطی داره نامه ام رو امضا کنین من کار و زندگی دارم خلاصه داشتم دعوا و مرافعه میکردم که از خواب پریدم . البته در عالم واقعیت هم خیلی پرخاشگر و تحریک پذیر کنم فکر کنم البته اینا جزئی از علائم سندروم پست-کنکور باشه :'(((

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۳۰
رومی زنگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی