رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

دائم دل خسته در عذاب است!

سه شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۴۵ ق.ظ

از استراحت مطلق خسته شدم منظورم از استراحت مطلق قطعا CBR نیست منظورم اینه که صرفا کتاب بخونم و فیلم ببینم و برم گردش و هیچ کار meaningful ای انجام ندم احساس می کنم دلیلی برای زنده موندنم پیدا نمیکنم یه چیزی که بدونم دارم واسه چی نفس می کشم اصلا من به چه دردی می خورم ؟ احساس مفید بودن نمیکنم و این به شدت آزارم میده. برای n جا رزومه فرستادم اما دریغ از یه تماس :((( واقعا از بلاتکلیفی خسته شدم خدایا احساس می کنم روزهای طلایی زندگیم بدون هیچ دستاورد درخشانی داره سپری میشه . خدایا یه سورپرایز خوب لطفا یه هدیه غافلگیر کننده یه چیزی که حالم رو خوب کنه. خدایا حتی اگه از دستم ناراحتی باز هم حواست بهم باشه لطفا تو تنها دارایی من هستی که استرس از دست دادنت رو ندارم و تازه خودت به این دنیا دعوتم کردی و از روح خودت در من دمیدی، کمکم کن که بتونم جلوه ای از وجود بی انتهای تو باشم و نشون بدم که توی بینظیر خالق و آفریننده ام بودی. 

من چقدر دوستت دارم خدا . 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۶
رومی زنگی

نظرات  (۳)

خدایا
واسه منم یه هدیه‌ی خوب لطفاً

چقدر پررو شدم نه؟! :|
پاسخ:
دور از جونت حواجانم این چه حرفیه؟ ان شا الله خدا به جفتمون یه هدیه خوب بده :)))
منتظر معجزه نباش رومی عزیزم ؛
خودت باعث شو حال دلت خوب شه !
به هنر یا حرفه خاص که دوست داری ؟!

پاسخ:
مشکل من اینه که منتظر معجزه ام :((
چیکار کنم سمانه جان دلم میخواد که یه رشته خوب رو بخونم از بیس از بلاتکلیفی خسته ام .
همون رنگ آمیزی و آشپزی رو خیلی دوست دارم اما راضیم نمیکنه ://
انشالله که از مهر میری اون رشته ای رو میخونی که تمام انگیزه به زندگیت رو برگردونه 💙💙💙
پاسخ:
مرسیی عزیزدلم خدا از دهنت بشنوه ان شا الله :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی