رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

یادداشت های یک پزشک جوان (کتاب)

پنجشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۵۲ ق.ظ

به طور واضحی دارم تو کتاب خوندن تنبلی می کنم به طوری که از بعد کنکور تا حالا فقط دو تا کتاب خوندم ؛ جنگجوی عشق و یادداشت های یک پزشک جوان . خب سعی می کنم خودمو جمع و جور کنم و کتاب های بیشتری بخونم تا پایان تابستون. 

کتاب یادداشت های یک پزشک جوان از نظر من فوق العادددده بود البته نمیدونم من شاید چون تشنه علم پزشکی و تجربیات پزشک ها و ...هستم برام جذاب بود ولی خب یه سری صحنه های زخم و جراحت و اینا رو بدجوری شبیه سازی کرده بود اگه روحیه تون به اینجور.چیزها حساسه با احتیاط بخونیدش ! خلاصه از نظر من فضاسازی ها و شخصیت پردازی هاش عالی بود و من خیلی ارتباط خوبی باهاش برقرار کردم . البته داستان مورفین یه کم غم انگیز و ترحم برانگیز حتی بود به نظر من ولی در کل اگر به حیطه پزشکی و اینا علاقه مندین خوندش خالی از لطف نیست . 

یه جورایی با ظرافت توصیف میکنه پزشکی که میره طرح و توی روستا خودشه و خودش و دانش آکادمیکی که تا اون موقع کسب کرده ؛ منتها باید اینبار همه اون علم و دانش تئوری رو به عرصه عمل بیاره . 


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۱
رومی زنگی

نظرات  (۲)

من هنوز هیچ کتابی نخوندم :| فکر کن همه رو به ترتیب گذاشتم و مدام میرم نگاهشون می‌کنم و میگم حوا بخونشون :)) ولی نمی‌دونم چرا نمیشه :|
پاسخ:
عزیزم والا شما که تازه از اون همه فشار و نخوابیدن و اینا دراومدی قربونت برم حق داری ! ان شا الله یه کم به روال عادی برگردی میخونیشون حوای جان :))
خب نگران نباش من تازه یکی تموم کردم:/ 
پاسخ:
:) عززیزم 
من احساس لَش بودن و تنبلی مفرط میکنم و این اصلا خوب نیست ://

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی