رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

من از دوران دبستان دختر اجتماعی بودم و زود با همه می جوشیدم . این موضوع هم خوب بود هم بد؛ خوب بود چون اغلب تنها نمیموندم و بد بود چون بعضی از بچه های نسبتا شرور مدرسه از این موضوع سوء استفاده می کردن . موضوعی که الان فکر می کنم و برام جالبه اینه که من در 90% مواقع از همون دبستان با کسانی ارتباط برقرار می کردم که خانواده و تربیت شون تا حد زیادی شبیه من بود و اغلب اشتباه نمی کردم اما خب دو سه باری هم تجربه تلخ از داشتن دوستانی ناهمرنگ رو داشتم که هرچی بزرگتر شدم خب این موضوع خیلی کمرنگ تر شد. توی دوران راهنمایی -که من به عنوان بهترین دوران عمرم ازش یاد میکنم همیشه - دوستانی پیدا کردم که هنوز هم با تعدادی شون در ارتباط ام و هنوز هم از یادآوری خاطرات اون دوران لبخند میشینه روی لب هامون . رفقای دوران دبیرستان هم که هیچی دیگه واقعا دورانی داشتیم و یکی از هم کلاسی های دبیرستانم که بغل دستیم هم بود بعد از کنکور هم دانشگاهیم هم شد فقط اون صنایع قبول شد و من نفت و الان هم با اینکه آمریکاست و دوساله که ندیدمش هنوز قلبم براش می تپه. برخلاف کل 12 سال تحصیلم توی مدرسه که خیلی زودجوش بودم توی دانشگاه با پسرا که کلا دلم نمیخواست برقرار کنم راستش با دخترها هم نمیتونستم ارتباط برقرار کنم رشته ما به دلیل فنی بودن تعداد دخترهاش کلا خیلی کم بود سرجمع ورودی ما 8 تا دختر بودیم و همه شون یه جورایی به قول گلسا زنان علیه زنان بودن و دخترها رو مثل آب خوردن به پسرها میفروختن. تا این که ترم 3 یه دختری که از معماری تغییر رشته داده بود بهمون اضافه شد . برخلاف من اون خیلی دیرجوش بود ولی من متوجه شدم شخصیت و تربیتش تا حد زیادی شبیه منه . خلاصه خودم رو کشتم تا بالاخره دوستیمون شکل گرفت. دوستی های دوران دانشگاه اگر درست باشن فور اور میشن به نظر من . امروز من رفتم و این دوست نازنینم رو بعد حدود 6 ماه دیدم دلم براش یه ذره شده بود و حرفایی که باهاش می زنم و اونبا دقت گوش میده رو به هیچ کس دیگه ای نمیتونم بگم . یکی از دوستان جدیدم هم با این که از من کلی کوچکتره ولی خیلی حرفهای قشنگی میزنه و راهکارهای خوبی ارائه میده همینجا خیلی خیلی ممنونم ازش. از همه دوستان بیانی که وبلاگ من رو میخونن و تو این مدت به من محبت داشتن هم بینهایت سپاس گزارم و در نهایت از خدا میخوام که دوستان من رو و دوستان همگی رو براشون حفظ بکنه الهی آمین 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۷
رومی زنگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی