رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

ما خود شکسته ایم چه باشد شکست ما؟!

يكشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۱۶ ب.ظ

دلم به نازکی پوست پیاز و به ناپایداری چینی بند زده شده منتظر کوچکترین تلنگره که هزارتکه بشه خدایا خودت نگهدار دل بی صبر و قرارم باش تو که از دل شکسته ی بند زده ام بهتر از هرکسی خبر داری تو که میدونی من سنگدل نیستم د آخه اگه سنگدل و بی رحم بودم که پرده های حرمت رو می دریدم و وضع دلم اینقدر داغون نبود. خودت می دونی که چقدر لبه پرتگاهم چقدر نیاز دارم بغلم کنی و با نشونه هات بهم بگی اینم به خوبی میگذره آخه تو خواستی که من تا اینجای زندگی بیام مگه نه ؟ پس اگه قراره ادامه بدم بدون تو محاله نمیشه اصلا . خدایا چقدر صبوری واقعا و چقدر بزرگ خدایا خیلی دوستت داشتم همیشه هنوز هم دوستت دارم لطفا تو هم دوستم داشته باش . 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۷
رومی زنگی

نظرات  (۳)

حال دلت خوب :) 
پاسخ:
مرسی آرام جان برام دعا کن عزیزم 
بسیار عالی
پاسخ:
ممنونم 
خوبی رفیقم؟!
پاسخ:
فدای تو حواجانم . بهترم یه کمی . 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی