رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

امروز وقتی رفتم جلوی آینه که موهام رو جمع کنم و ببافم متوجه هاله نقره ای روی موهام شدم دیدم سفیدی موهام چقدر زیاد شده ! از سوم راهنمایی 3 تا موی سفید داشتم . پدرم هم از 14 سالگی موهاش شروع کرده به سفید شدن . من همون موقع دکتر هم رفتم ولی دکتر گفتن بیشترش که ارثیه اما استرس و فکر و خیال روندش رو تسریع میکنه . دوران دبیرستان به اندازه خودش تنش داشت بعدش هم که استرس امتحانات دانشگاه و بعد از اون هم که مخرب ترین فشارها رو به خاطر کنکور تحمل کردم. الان تعداد موهای سفیدم از مادرم بیشتره ! یه لحظه به خودم اومدم و ده دوازده سال گذشته خیلی سریع از جلوی چشمم گذشت . چقدر زمان زود میگذره ! و واقعا وقتی موهای آدم سفید میشه آدم احساس میکنه دیگه کوه تجربه است و خیلی از عمرش گذشته ؛ هرچند که من شاید بیشتر از همسن و سال هام تجربه های مختلف داشته باشم اما نقره ای شدن موهام دلیل نمیشه دست از تلاش بکشم و تجربه کردن رو متوقف کنم من هنوز هم راه دور و درازی در پیش دارم :)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۵
رومی زنگی

نظرات  (۲)

منم یکی داشتم از بچگی کم کم شد دوتا سه تا حالا هم صدقه سر کنکور ٦/٧تایی هست شایدم بیشتر اما همیشه از ته قیچی شون میکنم راستش تحمل دیدنشونو ندارم:/ 

پاسخ:
عززیزم آره یه جوریه من 2-3 بار رنگ کردم اما دوست ندارم از الان موهامو با رنگ داغون کنم :// الانم اگه مهمونی چیزی باشه علیرغم میل باطنیم رنگ میکنم 
اما رنگ بیشترشون میکنه ها !!!حواست باشه-_-
پاسخ:
هرچند که من آب از سرم گذشته ولی میگم که خودمم دوست ندارم اصلا رنگ کنم و تو ٤-٥ سال اخیر شاید ٣-٤ بار رنگ کرده باشم . 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی