رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

خواب های نسبتا پریشان!

يكشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۲۴ ب.ظ

صبح که بیدار شدم احساس می کردم تمام شب رو توی معدن کار کردم تک تک استخون های ریز و درشتم درد می کرد و چشمام می سوخت تمام شب خواب کارنامه کنکور و درصد و فلان و بهمان دیدم . مادرم میگه اینجوری سپردی به خدا دخترم ؟ رها کن رها شو از این همه تشویش . اما احساس می کنم ضمیر ناخودآگاهمه دوستان نازنینم راهی برای خالی کردن ضمیر ناخودآگاه سراغ دارین ؟ ممنون میشم راهنماییم کنین . 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۰
رومی زنگی

نظرات  (۴)

دقیقا همین خواب هایی که می بینید داره ضمیر ناخودآگاهتون رو تخلیه میکنه
پاسخ:
خداکنه زودتر تموم بشه و ضمیرناخودآگاهم تخلیه بشه تموم بشه بره 
عیب نداره الان اولشه یکم بگذره از حال و هوای کنکور دور بشی خوب میشی عزیزم :)
پاسخ:
امیدوارم واقعا :))
عه رومی من اون پست کنکورت که توضیح داده بودیو خوندم ولی متاسفانه نتم تموم شد:(
از صمیم قلبم ارزو دارم به ارزوهات برسی❤الانم تا موقع کارنامه ها فکرشو نکن
پاسخ:
مرسی تیکی جانم ممنونم . به خدا دارم همه سعیمو میکنم ولی ضمیر ناخودآگاهمه دیگه :((
دو تا راه سراغ دارم برای خالی کردن ضمیر ناخوداگاهت از کنکور !!!
1- شهربازی :))) ^-^ که خب میتونه مفید و خوب باشه و جیییغ بکشی و تخلیه بشی انرژی های منفی درونت 
2- فیلم ترسناک :||| بخوای چند تا بهت معرفی میکنم ببین و حتما هم تنهایی ببین و تو تاریکی :| اون موقع که شب خوابت نبرد ، آرزو میکنی خوابت ببره و همون خواب کنکورو ببینی تا خواب جن و شیاطین دییی: 
ولی خارج شوخی این دوتا رو امتحان کن شاید بتونه کمکت کنه ، شاید هم بدترت کنه :)))
پاسخ:
یا ابالفضل عجب پیشنهادهایی !!! هر دوتاش جز کابوس های منن اصلاااا و ابدا ترجیح میدم همون خواب نمره و تراز ببینم تا اینکه از وحشت دچار پَنیک اَتَک بشم با جیغ از خواب بپرم قربونت برم محدثه جانم :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی