رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

The last one

پنجشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۱۳ ب.ظ

فردا آخرین آزمون سنجشه و من احساس میکنم که تراز ١٠٦٠٠ آزمون قبلی من رو غره کرده و می ترسم که یک هفته مونده به کنکور این آزمون خدای نکرده خراب بشه و همه معادلاتم بهم بریزه :'((( از ترس دارم سکته میکنم و هیچ جوری نمیتونم خودم رو آروم کنم موضوع اینجاست که دلیل این همه استرس و تشویش رو خودم هم متوجه نمیشم و به هرچی که فکر می کنم تا مُچ خودم رو بگیرم می بینم همه چیز رو بلدم . نمیدونم واقعا این استرس لعنتی از کجا منشا می گیره :((

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۳۱
رومی زنگی

نظرات  (۵)

Keep calm and don٬t give up ✌️💪
God is with you:*
پاسخ:
چشم همدم جانم . نا امید نیستم یه حال توصیف ناپذیری دارم 
بله خدا همیشه با منه این منم که حضورش رو گاهی فراموش می کنم :'(((
آروم باش :)
انشالله که عالی کنکور رو پشت سر می داری 🙃
پاسخ:
سعیم رو دارم میکنم 
خیلی ممنون به امید خدا . 
این خیلی ناراحتم میکه ک روی کنکوریامون انقدر فشار هست
درکتون میکنیم عزیزم!اما به خدت اعتماد کن باشه؟
هممون بخاطر تلاشتون بهتون افتخار میکنیم عزیزم!
پاسخ:
بله واقعا تازه من با اینکه لیسانس دارم این همه فشار روم هست همش فکر می کنم بمیرم الهی برای بچه هایی که چندین ساله پشت این غول آهنی موندن 
یک دنیا ارزشمنده که درکمون می کنید . چشم من به خودم اعتماد میکنم 
شما لطف دارید ممنونم . متاسفانه تز جامعه و حتی پدرم اینه که دلایل فاقد اهمیته و این نتیجه است که مهمه . 
اخی پارسال قلم اخرین ازمون من بود😊
چه زود یکسال گذشت
ایشالله خوش بدرخشی عزیزم^___^
پاسخ:
عززیزم خداروشکر که مال شما به موفقیت ختم شد 
آره واقعا خیلی زود میگذره 
ممنونم تیکی جانم :)))
اصلاً نگران نباش. مطمئنم عالی میشه.
پاسخ:
قربون دل پاکت بشم حوا جانم . ممنون که بهم اطمینان خاطر میدی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی